Livrarea produselor
FOARTE IMPORTANT!!
Adaugarea in cos a produsleor nu garanteaza disponibilitatea acestora. In fiecare caz va contactam telefonic daca avem nereguli sau indisponibilitati la comanda Dvs. In caz de plata cu cardul nu se va aproba doar incasarea sumei facturate, diefrenta sumelor nu se incaseaza se reintorc la Dvs.in cont.
Livrarea produselor se face prin firma de curierat rapid.
Pentru comenzile cu o valoare de sub 300 de RON clienţii vor achita o taxă de transport de 19 RON. Pentru comenzile de peste 300 de RON transportul este gratuit. Livrarile se fac doar in tara. Exceptie de la transportul gratuit fac unele produse de volum si greutate foarte mare, fapt ce este specificat si in descrierea produsului.
Exceptie reprezinta si livrarea in Oradea! In cazul clientilor din Oradea si imprejurimi, transportul este gratuit peste suma de 200 Ron.
Comenzile efectuate inainte de ora 15.00 in zile lucratoare, pachetul se livreaza in aceiasi zi. NU putem garanta aceasta livrare rapida in weekend sau perioadele speciale de promotii (cum ar fi Black Friday sau perioada de Sarbatori).
Livrarea produselor comandate de pe site se face imediat ce comanda a fost confirmată de dumneavoastră la telefon unuia din operatorii noştri.
Durata de expediere a produselor depinde de stocul aferent. În mod normal, în 1-3 zile de la confirmarea unei comenzi primiţi produsul acasă dacă produsul respectiv se află în stocul nostru.
ATENTIE!!! In cazurile comenzilor care se plaseaza la sfirsit de saptamana, Vinerea dupa ora 15 (respectiv, sambata si duminica) din pacate nu va putem onora comanda in 24 de ore. Comanda Dvs.in cazul in care este in stoc va fi pregatita si trimisa luni, iar livrarea la Dvs. va avea loc marti. De fiecare data veti fi sunat de un operator de al nostru pentru confirmarea comenzii. Va multumim pentru intelegere.
Dacă în anumite cazuri produsul nu se află pe stoc, un consultant vă va comunica telefonic sau prin e-mail durata de expediere a produselor comandate.!
IMPORTANT!!! Nu avem taxe şi comisioane ascunse! În momentul recepţionării produselor plătiţi exact cât v-a fost confirmat la telefon.
Returnarea produselor
Reclamatii sau returnare produse:
Pentru reclamtii sau retururi va stam la dispozitie dupa urmatorul orar:
luni - vineri: 08:00-16:00
email: soffiplanet@yahoo.com
Retururile va rugam sa ne trimiteti la urmatoarea adresa: Depozit Soffi Planet, Localitatea Bors nr 230, 417075, Bihor.
Este nevoie sa ne anuntati inainte de intentia de retur,prin telefon sau email.
Va multumim anticipat!
Conform legislaţiei din România, puteţi să returnaţi produsele cumpărate pe soffiplanet.ro în termen de 14 zile de la cumpărarea lor.
Legislaţia în vigoare se aplică persoanelor fizice.
Aşadar, dumneavoastră, consumatorul, aveţi dreptul de a denunţa unilateral contractul la distanţă, în termen de 14 zile, fără penalităţi şi fără invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cădea în sarcina dumneavoastră, a consumatorului, sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.
Cu alte cuvinte, dacă doriţi să renunţaţi la un produs, trebuie să ne trimiteţi o înştiintare prin e-mail prin care renunţaţi la produs.
Renunţarea la un produs se poate face doar dacă aţi achiziţionat produsul prin curier.
Produsul returnat nu trebuie să fie deteriorat, să nu conţină urme de utilizare, să fie returnat în ambalajul său original cu toate accesoriile şi etichetele intacte şi să aibă asupra sa toate documentele însoţitoare cu care a fost expediat de soffiplanet.ro.
Avem dreptul să refuzăm coletul returnat în cazul în care produsul nu este ambalat corespunzător, astfel încât ambalajul original să nu sufere deteriorări. Prin urmare, ambalajul original al produsului trebuie pus într-un alt ambalaj, care să-l protejeze la transport. (Noi nu putem vinde produsul returnat nici ca resigilat în cazul în care ambalajul a suferit deteriorări.)
Cheltuielile de returnare vor fi suportate de către client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face în termen de 30 de zile de la retur.
Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare.
Costurile de returnare intră în sarcina clientului, iar returnarea se va face folosind acelaşi serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea.
În cazul în care clientul returnează un produs sau mai multe produse din motive personale (de exemplu, pentru că nu îi place nuanţa), şi nu din vina noastră, el va trebui să plătească cheltuiala de transport care se stabileşte în funcţie de câte kilograme are coletul care urmează să fie returnat. De asemenea, dacă el a comandat în valoare de minim 300 RON de la noi, şi astfel nu a trebuit să plătească pentru livrarea coletului, el va trebui să plătească şi taxa de livrare iniţială, care a fost suportată de noi, fiindcă returnarea nu se face din vina noastră. Cheltuiala aceasta, de asemenea, se stabileşte în funcţie de câte kilograme a avut coletul trimis de noi. Excepţie este cazul în care produsul sau produsele din colet care nu se returnează au o valoare de minim 300 RON, în acest caz, clientul nu trebuie să plătească taxa iniţială suportată de noi, ci doar taxa de returnare în funcţie de câte kilograme are coletul care urmează să fie returnat.
Dacă produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare şi nu poate fi vândut ca şi produs nou, ne rezervăm dreptul de a percepe o taxă pentru a acoperi diferenţa de preţ dintre un produs nou şi un produs deja utilizat sau, în cazul în care este într-o stare ce nu ne permite recomercializarea lui, ne rezervăm dreptul de a refuza produsul.
Toate aceste clauze şi condiţii sunt prevăzute în:
Ordonanţa nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanţă,
Legea nr. 51 din 21/01/2003 pentru aprobarea Ordonanţei Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanţă.
Pentru orice detalii sau neclarităţi privind returnarea produselor, vă rugăm să ne contactaţi prin e-mail sau la unul din numerele de telefon afişate pe soffiplanet.ro.
Formular de retur
Ce fac daca vreau sa returnez un produs?
1. Ambalez coletul asa cum l-am primit, avand grija sa pun in cutie/ambalaj toate componentele produsului, cat si manualul de utilizare, certificatul de garantie si o copie a facturii. Produsele returnate trebuie sa respecte termenii si conditiile de retur. Conform O.U.G. 34/2014, consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile calendaristice pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere.
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului.
SC ANDORSA SRL va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 30 de zile de la data la care produsul a ajuns in posesia sa.
Suma inapoiata si conditiile de returnare nu includ cheltuielile initiale de transport.
Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta urme de utilizare, modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, etc. si nici produsele care au ambalajul original rupt.
Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acestei comenzi.
Produsele care nu sunt conforme specificatiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna fara implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, in urma unei notificari scrise, in care se va specifica natura lipsei de conformitate.
Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform.
Daca ANDORSA SRL nu poate inlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului.
2. Completez formularul de retur de mai jos.
3. Astept sa vina curierul sa ridice coletul in ziua specificata.
4. Primesc banii in contul bancar indicat in termen de cel mult 30 zile de la receptionarea si verificarea produsului de catre SC ANDORSA SRL.
Informatii utile
Coletele se ridica de catre curierul GLS CURIER, in intervalul 08:00 – 18:00, in functie de localitatea de domiciliu.
Costurile de transport pentru retur revin in sarcina clientului.
La ridicarea coletului nu se achita nimic, costul de retur al coletului fiind scazut din valoarea produsului, acest lucru fiind evidentiat pe factura de retur.
Astfel, veti beneficia de un tarif de transport minim 19 ron/colet conform contractului nostru cu firma de curierat.
Se poate opta la cerere si pentru trimiterea coletului cu un alt curier, cu plata directa la acesta in momentul expedierii.
Pentru orice detalii sau neclarităţi privind returnarea produselor, vă rugăm să ne contactaţi prin e-mail sau la unul din numerele de telefon afişate pe soffiplanet.ro.
Formular Retur