Livrarea si returul produselor

 

Livrarea produselor se face prin firma de curierat rapid. Articolele comandate  pe site -ul nostru pot fi livrate numai persoanelor cu vârsta de cel puțin 18 ani . Livrarile se fac doar in Romania.

Pentru comenzile cu o valoare de sub 300 de RON clienţii vor achita o taxă de transport de 19 RON. Pentru comenzile livrate in  afara localitatii Oradea  in valoare de peste 300 de RON transportul este gratuit.

In cazul clientilor din  Oradea,  pentru comenzile  in valoare de peste  200 Ron, transportul este gratuit.

Sunt exceptate de la transportul gratuit indiferent de valoarea comenzii ,  anumite produse ce au un  volum si o greutate mai  mare ( de exemplu mobilier )  - fapt specificat pe site in descrierea produsului  si mentionat in cosul de comanda.  Pretul transportului in acest caz poate varia intre 49-80 Ron .

Pregatirea, impachetarea si predarea catre curier a produselor comandate de pe site se face imediat ce comanda a fost confirmată telefonic  sau prin email de catre operatorii noştri.

Durata de expediere a produselor depinde de stocul aferent. În mod normal, termenul de livrare este intre  1-3 zile  lucratoare de la confirmarea unei comenzi, termen in care  primiţi produsul la adresa de livrare dacă produsul respectiv se află în stocul nostru. 

ATENTIE!!! In cazurile comenzilor care se plaseaza la sfarsit de saptamana, Vinerea dupa ora 15 (respectiv, sambata si duminica) din pacate nu va putem onora comanda in 24 de ore. Comanda Dvs.in cazul in care este in stoc va fi pregatita si trimisa luni, iar livrarea la Dvs. va avea loc marti. De fiecare data veti fi sunat de un operator de al nostru pentru confirmarea comenzii. Va multumim pentru intelegere.

Comenzile confirmate  de noi telefonic sau prin email si care au fost  pregatite de livrare nu pot fi anulate . In acest caz cititi politica de retur .

Dacă în anumite cazuri produsul nu se află pe stoc, un consultant vă va comunica telefonic sau prin e-mail acest lucru, oferindu-va posibilitatea de a anula comanda sau a va pune comanda in asteptare, daca este posibil acest lucru, produsul putand fi comandat de la furnizor. Termenul de asteptare in caz de comanda, durata de expediere vi se comunica anticipat!

 

Returnarea produselor

Reclamatii sau returnare produse:

Pentru reclamtii sau retururi va stam la dispozitie dupa urmatorul orar:

luni - vineri: 08:00-16:00 

email: soffiplanet@yahoo.com

Retururile va rugam sa ne trimiteti la urmatoarea adresa: Depozit Soffi Planet, Localitatea Bors nr 230, 417075, Bihor.

Este nevoie sa ne anuntati inainte de intentia de retur,prin telefon sau email sau prin formularul de retur afisat pe site .

Va multumim anticipat!

 

Conform legislaţiei din România, puteţi să returnaţi produsele cumpărate pe soffiplanet.ro în termen de 14 zile de la cumpărarea lor.

Legislaţia în vigoare se aplică doar in cazul  cumparatorilor  persoane fizice.

Aşadar, dumneavoastră, consumatorul, aveţi dreptul de a denunţa unilateral contractul la distanţă, în termen de 14 zile incepand din ziua livrării ultimului produs al comenzii dumneavoastră, fără penalităţi şi fără invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cădea în sarcina dumneavoastră, a consumatorului, sunt cheltuielile directe de returnare a produselor .

Produsul returnat nu trebuie să fie deteriorat, să nu conţină urme de utilizare, să fie returnat în ambalajul său original cu toate accesoriile şi etichetele intacte şi să aibă asupra sa toate documentele însoţitoare cu care a fost expediat de soffiplanet.ro.

Avem dreptul să refuzăm coletul returnat în cazul în care produsul nu este ambalat corespunzător, astfel încât ambalajul original să nu sufere deteriorări. Prin urmare, ambalajul original al produsului trebuie pus într-un alt ambalaj, care să-l protejeze la transport. (Noi nu putem vinde produsul returnat nici ca resigilat în cazul în care ambalajul a suferit deteriorări.)

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de către client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face în termen de 1-2 zile lucratoare de la retur.

Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare.

Costurile de returnare  intră în sarcina clientului, iar returnarea se va face folosind acelaşi serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea.

În cazul în care comanda a fost achitată cu cardul, rambursarea va fi efectuată pe cardul de credit pe care l-ați utilizat la momentul achiziției.

În cazul retrurnarii  unor  produse  achitate prin metoda Numerar la livrare sau care au fost achitate total sau partial utilizând Carduri cadou,  trebuie să ne comunicați coordonatele dumneavoastră bancare în format IBAN  prin email sau prin formular de retur.

După ce vom primi returul expediat de dumneavoastră la depozitul nostru, vă vom trimite o notificare privind returul printr-un e-mail care confirmă procesarea acestuia.

Dacă produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare şi nu poate fi vândut ca şi produs nou, ne rezervăm dreptul de a percepe o taxă pentru a acoperi diferenţa de preţ dintre un produs nou şi un produs deja utilizat sau, în cazul în care este într-o stare ce nu ne permite recomercializarea lui, ne rezervăm dreptul de a refuza produsul.

DIMINUAREA VALORII BUNURILOR RETURNATE CONFORM OUG NR 34/2014 ART. 14, ALIN. 3

Consumatorului i se oferă dreptul de a se retrage (dreptul de retur; excepție făcând cazurile prezentate mai jos) Astfel, pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare al acestora, consumatorul trebuie să le manipuleze și să le inspecteze la fel cum i s-ar permite într-un magazin fizic. În cazul produselor electronice, acestea pot fi probate prin pornirea și oprirea acestora și nu prin folosirea în scopul pentru care au fost produse. Așadar, în timpul perioadei de retragere de 14 zile, consumatorul trebuia să manipuleze și să inspecteze produsele cu grija necesară.

Consumatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii produsului care rezultă din manipularea necorespunzatoare a acestuia, alta decât cea necesară pentru determinarea naturii, calității și funcționarii produsului.

Acțiunile care duc la diminuarea valorii produsului returnat sunt următoarele:

  • -folosirea aparatelor electrice în orice alt mod decât testarea prin pornirea și oprirea aparatului;
  • -ruperea sigiliilor și a etichetelor produsului;
  • -ruperea sau deteriorarea ambalajelor originale ale produsului;
  • -zgârierea, murdărirea, pătarea, impregnarea cu substanțe externe;
  • -desigilarea accesoriilor consumabile ale produsului;
  • -desigilarea produselor de îngrijire personală, cosmetice,  a  lenjeriei intime.

Atunci când la recepționarea returului se constată faptul că produsul sau ambalajul acestuia prezintă urme de folosință ce pot cauza diminuarea valorii, sau se constata ca produsul nu a fost manipulat corespunzător, iar valoarea finală se stabilește în funcție de valoarea pieselor ce trebuie înlocuite și a manoperei de recondiționare sau ca diferența dintre valoarea inițială a produsului nou și valoarea de revânzare a produsului folosit. Diminuarea valorii produsului returnat în funcție de deteriorarea acestuia poate fi făcută până la 90% din valoarea inițială.

EXCEPTII

Dreptul de retragere nu se aplica in cazul  contractelor privind furnizarea de bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau de igienă și care au fost desigilate de consumator după livrare.

  Categorii de produse care, prin natura lor, nu pot fi returnate (de exemplu: produse cosmetice desigilate,  testate) sau care se pot degrada ori deteriora rapid si anume: hrană bebeluși (lapte, piureuri, sucuri, etc.), produse de igienă intimă și produse care vin în contact cu mucoasele/pielea (de exemplu: scutece de unica folosinta ,  pompe san, protecții mameloane, irigatoare, biberoane, suzete, tetine, cănuțe bebe, jucării dentiție, chiloți de unică folosință, bustiere, sutiene, termometre rectale, nebulizatoare, aspiratoare nazale, centuri postnatale, scutece, periute de dinti, rezerve de periute de dinti, produse de igiena intima, etc.).

Conform art. 16, lit. d), e), f), OUG 34/2014, Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract  produse care, prin natura lor, nu pot fi returnate , produse de igienă intimă și produse care vin în contact cu mucoasele/pielea, situatii care nu sunt  limitative:

  1. d) furnizarea de bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
  2. e) furnizarea de bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator;
  3. f) furnizarea de bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;


Pentru a fi acceptat un retur este nevoie să fie îndeplinite cumulativ următoarele condiții:

  • -produsele vor fi returnate în starea în care au fost primite, sigilate , în ambalajul original, cu etichetele intacte și cu documentele care l-au însoțit manualul de utilizare, certificatul de garantie si o copie a facturii.
  • -dacă e cazul, produsele vor fi returnate cu toate accesoriile și cadourile asociate;
  • -produsele nu trebuie să aibă urme de uzură
  • -returnarea produselor trebuie să aibă loc în termenul legal de 14 zile de la primirea coletului;

Pentru returnarea produselor este necesară parcurgerea unei proceduri :

  • -clientul care dorește returnarea unui produs trebuie să ne contacteze la datele mentinate aici sau sa completeze formularul de retur  in termen de 14 zile  si sa il comunicecatre noi prin email
  • -după verificarea cererii, Vanzatorul va trimite clientului toate instructiunile necesare returului.
  • -clientul trebuie să împacheteze cu grija produsele ce urmează returnate respectand condițiile enumerate mai sus și să le predea curierului.
  • -produsele returnate vor fi analizate și după aprobarea returului,  Clientul va primi contravaloarea prețului de achiziție a produsului returnat în termen de 14 zile cu excepția cazului în care produsele returnate prezintă lipsuri, deficiențe, deteriorări etc. În această situație suma ce urmează a fi restituită se reduce proporțional.

 ATENTIE! Nu sunt acceptate coletele trimise cu ramburs fara a fi parcursa procedura de mai sus!

Informatii utile

Coletele se ridica de catre curierul GLS CURIER, in intervalul 08:00 – 18:00, in functie de localitatea de domiciliu.
Costurile de transport pentru retur revin in sarcina clientului.
La ridicarea coletului nu se achita nimic, costul de retur al coletului fiind scazut din valoarea produsului, acest lucru fiind evidentiat pe factura de retur.
Astfel, veti beneficia de un tarif de transport minim 19 ron/colet conform contractului nostru cu firma de curierat.
Se poate opta la cerere si pentru trimiterea coletului cu un alt curier, cu plata directa la acesta in momentul expedierii.

 

Toate aceste clauze şi condiţii sunt prevăzute în:

ORDONANŢĂ DE URGENŢĂ nr. 34 din 4 iunie 2014

privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative. 

Pentru orice detalii sau neclarităţi privind returnarea produselor, vă rugăm să ne contactaţi prin e-mail sau la unul din numerele de telefon afişate pe soffiplanet.ro

 

 


Formular de retur

Returnare produs:
Informații despre produs și motivul de returnare: