TERMENI SI CONDITII

 

  1. PREVEDERI GENERALE

Site-ul www.soffiplanet.ro este proprietatea  companiei noastre  - ANDORSA SRL, având sediul social în mun. Oradea, strada Cardinal Iuliu Hossu nr. 30, jud. Bihor  C.U.I. 15031358, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr.  J05/1161/2002 denumita in continuare Vanzator

Prin navigarea pe site-ul nostru sau prin plasarea unei comenzi confirmati ca aveti 18 ani si ca sunteți de acord cu  prezentii Termeni și Condiții afisat  pe site.

Vă rugăm să citiți și Politica noastră de confidențialitate și Politica privind utilizarea modulelor cookie, înainte de a naviga pe site sau a plasa o comandă. Dacă nu sunteți de acord cu acești Termeni sau cu Politicile indicate mai sus, vă rugăm să nu utilizați site-ul.

Ne rezervăm dreptul de a modifica/completa oricând și fără notificare prealabilă acești Termeni. In acest caz, comenzii dumneavoastră i se vor aplica termenii care sunt în vigoare la momentul plasării comenzii. Accesând site-ul nostru veți găsi cea mai recentă versiune a Termenilor.

Prin vizitarea și/sau utilizarea site-ului, plasarea de comenzi sau prin interacțiunea cu noi prin orice metodă și/sau orice mijloc de comunicare la distanță, sunteți de acord cu termenii si conditiile publicate pe site si cu prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal astfel cum am descris în Politica de confidențialitate precum si cu Politica de cookies .

Pentru a putea plasa în mod legal o comandă pe site-ul nostru trebuie să aveți peste 18 ani și capacitate deplină de exercițiu; sa să fiți de acord cu prezentii Termeni si conditii si  să ne furnizați informații de  identitate și de contact reale, complete și actualizate. Site-ul nu vinde produse către minori.

Prezentii Termeni si conditii nu se vor aplica persoanelor juridice , in acest caz se aplica conditiile legale intre profesionisti .

Dacă aveți întrebări sau neclarități, ne puteți contacta cu încredere prin email vanzari@soffiplanet.ro, prin curier la adresa Loc.Bors judetul bihor Principala nr .230 sau la telefon 0756020657 și o să vă răspundem în cel mai scurt timp posibil.

  1. TERMENII UTILIZATI

Vanzatorul  -ANDORSA SRL  societatea ce detine magazinul online  www.soffiplanet.ro 

Cumparator/client – poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 18 ani , persoană juridică sau orice entitate juridică care își face un Cont în Site și efectuează o comandă/ care si-a dat acordul cu privire la acceptarea prezentiilor Termeni si conditii  si efectueaza o Comanda pe site  sau care isi creaza un cont ,

Utilizator – orice persoană fizică/juridică înregistrată pe site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, a citit și și -a exprimat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din secțiunea Termeni și Condiții Generale.

Cont– sectiunea din Site formata din nume prenume , adresa de e-mail si o parola, cont   prin care  clientul poate  transmite o comanda sau sa acceseze alte servicii  . Cumparatorul este responsabil si se va asigura ca toate informatiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete si actualizate.

Cosul meu– sectiune din Cont care permite Cumparatorului sa adauge bunuri  si produse pe care doreste sa le achizitioneze.

Comanda– un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri de pe Site.

Bunuri si produse– orice produs sau bun listat (afisat) pe site, care urmeaza a fi furnizat Cumparatorului de catre Vanzator, ca urmare a comenzii .

Tranzactie– incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unor produse  , prin utilizarea serviciilor procesatorului de  plati agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.

Curier  -Orice persoană  juridica care prestează servicii de curierat rapid la cererea Vanzatorului;

Newsletter - mijlocul de informare periodica, exclusiv in format electronic, asupra produselor si  promotiilor desfasurate de vanzator intr-o anumita perioada de timp,  la adresa de e-mail furnizata de Client  în procesul de inregistrare pe site si creare a Contului;

Review – O evaluare redactată de către beneficiarul unui produs, pe bază experienței personale, despre un anumit produs.

Producător - fabricantul bunurilor, importatorul bunurilor în Uniunea Europeană sau orice persoană care se prezintă ca fiind fabricantul sau importatorul, aplicându-şi denumirea, marca sau alt semn distinctiv pe bunurile în cauză;

Promotii  – actiune in scop comercial, ce cuprinde un numar stabilit de Produse la preturi promotionale, avand un stoc limitat , pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre Vanzator.

Site– magazinul online ce apartine vanzatorului  gazduit la adresa www.soffiplanet.ro

Vouchere/cupoane/coduri promoționale /card cadou  -cod sau cupon promotional electronic , de o anumită valoare, specificată şi utilizat în vederea acționării unui Produs la un preț diminuat cu valoarea voucherului cuponului/codului promotional respectiv. Acesta poate avea  diverse cerințe pentru a fi valid şi aplicabil. Clientul/Utilizatorul este responsabil să verifice cu atenție toate detaliile şi informațiile  prezentate de vanzator pe site , astfel încât reducerea să poată fi acordată.

PREȚ DE VÂNZARE: contravaloarea Produsului/bunului afișată  pe Site,

PREȚ DE VÂNZARE RECOMANDAT DE PRODUCATOR/ “PRP”: este prețul de revânzare al Produsului, așa cum a fost recomandat/transmis direct de către producător și/sau prin intermediul distribuitorului. Prețul de Vânzare este  comunicat de către   noi pe site   pentru fiecare bun /produs comercializat  

Zi Lucrătoare - Zilele de luni până vineri inclusiv, cu excepția sărbătorilor legale, declarate zile libere.

3.CONDITII  DE VANZARE ONLINE

Orice produs prezentat pe Site este disponibil pentru achizitionare doar in limita stocului existent, disponibilitatea la vanzare  fi mentionata pe site  pentru fiecare produs afisat ( in stoc /stoc epuizat).

Efectuarea unei Comenzi pe Site este permisa Clientilor prin adaugarea produselor in cos  si confirmarea  comenzii de catre reprezentantii  vanzatorului  telefonic sua prin email  

In orice moment clientul poate crea  un  Cont furnizand datele solicitate pe site .

Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a refuza o comanda , si de a  restrictiona accesul Clientului la Site prin declararea Contului ca inactiv, prin dezactivarea selectiva a anumitor facilitati ale Contului si/sau prin refuzarea accesului la anumite modalitati de plata, in cazul in care  acesta incalca prezentele Termeni si Conditii sau actiunile acestuia prejudiciaza sau ar putea prejudicia Vanzatorul sau imaginea sa , ori daca exista suspiciuni de frauda .

Nu putem garanta faptul că orice produse care au fost incluse la un moment dat pe site vor fi disponibile în orice moment. Vom încerca să avem în timp real pe site actualizarea informațiile privind disponibilitatea produselor, dar nu putem garanta faptul că aceste informații vor fi actualizate, în orice moment. Ne rezervăm dreptul de a înceta în orice moment comercializarea unui produs si de a adauga unele noi. Onorarea comenzile  depinde de existența produselor în stoc.

În măsura în care produsele sunt indisponibile, dar dvs. ați plasat deja comanda, vă vom informa telefonic sau email  in cel mai scurt timp,  cu privire la indisponibilitatea acestor produse și vă vom recomanda produse similare, la valoare egală sau apropiată care pot fi comandate. În măsura în care nu doriți să comandați produsele similare recomandate de noi, vom anula comanda, iar în măsura în care ați plătit deja prețul produselor, vom proceda la returnarea sumelor de bani în cel mai scurt timp.

Produsele raman in proprietatea noastra pana in momentul in care ati efectuat  plata tuturor sumelor datorate pentru produse, inclusiv a costurilor de livrare.

Informațiile prezentate pe site-ul nostru, au caracter informativ și pot fi modificate de Vânzător, fără anunțare prealabilă. Specificatiile produselor sunt mentionate de catre  vânzător  in functie de informațiile relevante, pentru ca produsul să fie utilizat în parametrii pentru care a fost achiziționat;

Comunicarea cu Vanzatorul se poate face prin comunicarea prin adresele menționate la secțiunea "contact" sau prin Serviciul de chat online afisat pe site.  Vânzătorul este singurul in masura sa gestioneze informatiile primite, fara alte justificari , astfel ca vor fi excluse din site sau ignorate, păreri sau adresări ce conțin injurii sau un limbaj neadecvat sau jignitor.

 

  1. PLASARE COMANDA

Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea bunurilor  selectate in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres in prezentele Termene si conditii .

Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Bun  in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului.

Prin finalizarea Comenzii,  Cumparatorul  confirma ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt reale, corecte si  complete la data plasarii Comenzii iar Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil  mentionat,  daca este  necesar  pentru   realizarea contractului .

Făcând clic in sectiunea „Comanda”, plasaţi o comandă cu caracter obligatoriu pentru articolele din coșul dumneavoastră de cumpărături. După ce ați transmis comanda, vă vom trimite imediat un email de   conformarea primirii comenzii  dumneavoastră iar reprezentantii nostri pot lua legatura telefonic cu dvs.

 În momentul în care primiţi confirmarea comenzii telefonic, se încheie un contract cu caracter obligatoriu intre dvs.  ca  si Cumparator si noi ca si Vanzator.

Sunteți responsabil de acurateţea, caracterul complet şi actual al datelor furnizate atunci când vă înregistraţi sau plasaţi o comandă. Vanzatorul nu își asumă nicio răspundere pentru comenzi eșuate sau nereușite sau pentru retururi cauzate de date false, inexacte sau incomplete. În cazul în care datele sunt introduse incorect, vă rugăm să corectați datele respective  sau sa ne  contactați.

Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

  • neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii comenzii cu cardul ;
  • invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de plati – partener al Vanzatorului  , in cazul platilor online;
  • datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt  false , incomplete si/sau incorecte;
  1. PLATA COMENZII

Toate preturile aferente Produselor si/sau bunurilor afisate  pe Site sunt exprimate in lei (RON) si includ taxa pe valoarea adaugata (TVA). Preturile nu includ taxa de livrare.  

În măsura în care există o eroare cu privire la prețul afișat pe site,  in special un preț care este în mod evident incorect, de exemplu diferă în mod semnificativ de preţul binecunoscut publicului, general acceptat sau estimat al produsului, inclusiv are o valoare evident disproporţionată sau un preț  afişat din cauza unei erori de system (de ex  pret 0 lei),  vă vom instiinta in cel mai scurt timp, putand anula comenzile, urmând să vă returnăm sumele achitate cât mai curând posibil.

Prețurile produselor vor putea fi actualizate/modificare în orice moment, iar această actualizare/modificare va înlocui orice preț anterior. Comenzii dvs. i se vor aplica prețurile de la momentul plasării efective a comenzii.

Taxele de transport sau de livrare nu sunt incluse în preț, cu excepția anumitor oferte care vor fi aduse la cunoștința dvs., dacă va fi cazul, prin intermediul site-ului.

Toate detaliile cu privire la modalitatea de plata  a comenziilor  le gasiti aici MODALITATI DE PLATA:https://www.soffiplanet.ro/modalitati-de-plata

  1. CONDITII  DE LIVRARE SI RETUR

Vanzatorul va expedia comanda  catre Cumparator prin intermediul unei firme de curierat partenere numai pe teritoriul Romaniei, la adresa indicată de dumneavoastră in comanda . Prin mesajul  sms /email   va fi confirmat  intervalul orar în care curierul va livreaza  produsele comandate.

Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.

 In conditii normale, termenul de livrare al produselor este de 1-3 zile lucratoare de la data confirmarii comenzii .  

Vanzatorul poate modifica  termenul de livrare in situatii speciale, anuntand Cumparatorul despre aceasta. In cazul in care Cumparatorul nu va fi gasit la termenul stabilit pentru livrare, curierul va pastra bunurile comandate inca 2 zile lucratoare  incercand contactarea Cumparatorului pentru a finaliza livrarea. In cazul in care Cumparatorul nu va fi gasit, comanda se va anula iar coletul va fi returnat vanzatorului.

În zilele de sâmbătă și duminică nu se fac livrări. Rețineți faptul că, în anumite situații, mai ales în perioada sărbătorilor sau de Black Friday, timpul de livrare se poate prelungi, fapt ce poate rezulta din aglomerarea firmelor de curierat sau din alte motive independente nouă. Întârzierea livrării nu se va datora acțiunilor sau  inacțiunilor noastre, ci unui eveniment exterior nouă, situație în care sunteți de acord să nu solicitați atragerea răspunderii noastre în nicio circumstanță.

Toate detaliile cu privire la CONDITII DE LIVRARE  SI RETUR le gasiti aici :https://www.soffiplanet.ro/livrare-si-retur/

7.DREPTUL DE RETRAGERE

Potrivit OUG 34/2014, Consumatorului-client persoana fizica -  i se oferă dreptul de a se retrage (dreptul de retur; excepție făcând cazurile prezentate mai jos) Astfel, pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare al acestora, consumatorul trebuie să le manipuleze și să le inspecteze la fel cum i s-ar permite într-un magazin fizic. În cazul produselor electronice, acestea pot fi probate prin pornirea și oprirea acestora și nu prin folosirea în scopul pentru care au fost produse. Așadar, în timpul perioadei de retragere de 14 zile, consumatorul trebuia să manipuleze și să inspecteze produsele cu grija necesară.

Diminuarea valorii bunurilor returnate conform oug nr 34/2014 art. 14, alin. 3

Consumatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii produsului care rezultă din manipularea necorespunzatoare a acestuia, alta decât cea necesară pentru determinarea naturii, calității și funcționarii produsului.

Acțiunile care duc la diminuarea valorii produsului returnat sunt următoarele:

  • folosirea aparatelor electrice în orice alt mod decât testarea prin pornirea și oprirea aparatului;
  • ruperea sigiliilor și a etichetelor produsului;
  • ruperea sau deteriorarea ambalajelor originale ale produsului;
  • zgârierea, murdărirea, pătarea, impregnarea cu substanțe externe;
  • desigilarea accesoriilor consumabile ale produsului;
  • desigilarea produselor de îngrijire personală, cosmetice,  a  lenjeriei intime.

Atunci când la recepționarea returului se constată faptul că produsul sau ambalajul acestuia prezintă urme de folosință ce pot cauza diminuarea valorii, sau se constata ca produsul nu a fost manipulat corespunzător, iar valoarea finală se stabilește în funcție de valoarea pieselor ce trebuie înlocuite și a manoperei de recondiționare sau ca diferența dintre valoarea inițială a produsului nou și valoarea de revânzare a produsului folosit.
Diminuarea valorii produsului returnat în funcție de deteriorarea acestuia poate fi făcută până la 50% din valoarea inițială.

EXCEPTII

Dreptul de retragere nu se aplica in cazul  contractelor privind furnizarea de bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau de igienă și care au fost desigilate de consumator după livrare.

  Categorii de produse care, prin natura lor, nu pot fi returnate (de exemplu: produse cosmetice desigilate,  testate) sau care se pot degrada ori deteriora rapid si anume: hrană bebeluși (lapte, piureuri, sucuri, etc.), produse de igienă intimă și produse care vin în contact cu mucoasele/pielea (de exemplu: scutece de unica folosinta ,  pompe san, protecții mameloane, irigatoare, biberoane, suzete, tetine, cănuțe bebe, jucării dentiție, chiloți de unică folosință, bustiere, sutiene, termometre rectale, nebulizatoare, aspiratoare nazale, centuri postnatale, scutece, periute de dinti, rezerve de periute de dinti, produse de igiena intima, etc.).

Conform art. 16, lit. d), e), f), OUG 34/2014, Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract  produse care, prin natura lor, nu pot fi returnate , produse de igienă intimă și produse care vin în contact cu mucoasele/pielea, situatii care nu sunt  limitative:

  1. d) furnizarea de bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
  2. e) furnizarea de bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator;
  3. f) furnizarea de bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

Pentru a fi acceptat un retur este nevoie să fie îndeplinite cumulativ următoarele condiții:

  • produsele vor fi returnate în starea în care au fost primite, sigilate , în ambalajul original, cu etichetele intacte și cu documentele care l-au însoțit manualul de utilizare, certificatul de garantie si o copie a facturii.
  • dacă e cazul, produsele vor fi returnate cu toate accesoriile și cadourile asociate;
  • produsele nu trebuie să aibă urme de uzură
  • returnarea produselor trebuie să aibă loc în termenul legal de 14 zile de la primirea coletului;

Pentru returnarea produselor este necesară parcurgerea unei proceduri :

  • clientul care dorește returnarea unui produs trebuie să ne contacteze la datele mentinate aici sau sa completeze formularul de retur  in termen de 14 zile  si sa il comunicecatre noi prin email
  • după verificarea cererii, Vanzatorul va trimite clientului toate instructiunile necesare returului.
  • clientul trebuie să împacheteze cu grija produsele ce urmează returnate respectand condițiile enumerate mai sus și să le predea curierului.
  • produsele returnate vor fi analizate și după aprobarea returului,  Clientul va primi contravaloarea prețului de achiziție a produsului returnat în termen de 14 zile cu excepția cazului în care produsele returnate prezintă lipsuri, deficiențe, deteriorări etc. În această situație suma ce urmează a fi restituită se reduce proporțional.

 ATENTIE! Nu sunt acceptate coletele trimise cu ramburs fara a fi parcursa procedura de mai sus!

8.GARANTII

Toate Produsele  comercializate pe siteul nostru, beneficiaza de conditii de garantie potrivit legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele comercializate sunt noi (cu exceptia produselor resigilate), in ambalajele originale si provin de la diversi producatori/furnizori.

Pentru  a beneficia de garantie , Clientul are obligatia sa ia la cunostinta si sa respecte prevederile instructiunilor sau conditiilor de utilizare cuprinse in certificatul de garantie.

Toate Produsele beneficiaza de garantia legala, oferita de producator sau de compania noastra , dupa caz, conform Certificatului. Informatii detaliate despre garantiile si service  se regasesc in Certificatul de garantie  aflat in coletul de livrare sau in cutia produsului.

Eventuala lipsa a certificatului de garantie trebuie semnalata in cel mai scurt timp de la receptia Produsului la adresa de e-mail vanzari@soffiplanet.ro ori telefonic la _0756020657

 (Luni-Vineri 8:00 - 16:20)

 

  1. PROPRIETATEA INTELECTUALĂ

Întregul conținut al site-ului www.soffiplanet.ro, incluzând texte, imagini, grafice, elemente de grafică web, scripturi și orice alte date afoisate pe site este proprietatea intelectuală a companiei noastre  - ANDORSA  SRL si /sau a partenerilor sai  .Site-ul poate folosit de către terți doar pentru informare și/sau plasare de comenzi.

Utilizatorii site-ului nu au dreptul de a descărca, modifica parțial sau integral site-ul,  reproduce parțial și/sau integral site-ul, copia, distribui, vinde sau exploata site-ul în orice altă manieră contrară intereselor companiei noastre,

Întregul site este protejat de Legea nr. 8/1996 privind drepturile de autor și drepturile conexe, iar pentru orice încălcare a proprietății intelectuale, ne rezervăm dreptul de a sesiza instanțele de judecată competente pentru recuperarea integrală a prejudiciului, precum și de a depune o plângere penală la organele judiciare pentru tragerea la răspundere penală a făptuitorilor.

10.FORȚA MAJORĂ

Vanzatorul nu poate fi tras la răspundere pentru niciun fel de întârzieri sau neexecutari ale contractului , dacă intervin  sau daca acestea se datoreaza unui  caz de forță majoră sau un caz fortuit. Forța majoră include, dar nu se limitează la schimbări în legi sau reglementări, embargouri, războaie, acte teroriste, revolte, incendii, cutremure, accidente nucleare, inundații, greve, epidemii, pandemii, condiții meteorologice și atacuri cibernetice, acte ale hackerilor sau furnizorilor de servicii de internet

11.CLAUZE FINALE

Acest Contract are caracter obligatoriu. Nu puteți transfera, cesiona, greva sau înstrăina în niciun alt mod acest Contract sau oricare dintre drepturile sau obligațiile dumneavoastră care decurg din acesta, fără acordul nostru prealabil și scris. Vânzătorul poate cesiona și/sau subcontracta o terță parte pentru servicii ce țin de onorarea comenzii, cu informarea Cumpărătorului, nefiind necesar acordul acestuia.

Vânzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de catre Vânzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii ori pentru daune care ar rezulta din utilizarea bunurilor sau produselor,  dupa livrare.

Prezentului Contract se supune legislatiei din Romania . In cazul unor divergente intre parti, se va încerca mai întâi rezolvarea acestora pe cale amiabila iar daca acest lucru nu este posibil, conflictul va fi solutionat în instanta competenta .

  1. CONTACT

Pentru întrebări sau sesizari , vă rugăm să contactați   in scris , telefonic sau prin email  la datele de contact de mai jos : ANDORSA SRL, având sediul social în mun. Oradea, strada Cardinal Iuliu Hossu nr. 30, jud. Bihor  C.U.I. 15031358, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr.  J05/1161/2002 telefon 0756020657 e-mail soffiplanet@yahoo.com sau pe vanzari@soffiplanet.ro

Pentru a rezolva eficient si rapid cererea dumneavoastra va rugam sa specificati toate detaliile relevante in cazul de fata – de exemplu: numarul si data comenzii, numarul facturii, nume, model si cod produs, data expeditie colet, etc.

Dacă nu sunteți mulțumit de modul în care a fost gestionată reclamația dumneavoastră , o puteți depune, de asemenea, pe Platforma europeană SOL, disponibilă aici:

 Online Dispute Resolution | European Commission (europa.eu),  sau direct la Direcția de Soluționare Alternativă a Litigiilor a Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor - la http://www.anpc.gov.ro/categorie/1271/sal autoritate competentă să soluționeze alternativ litigiile naționale și transfrontaliere care decurg din contractele de vânzare sau contractele de servicii încheiate cu un comerciant care își desfășoară activitatea în România și este inclusă în lista entităților SAL la nivel european, disponibil la:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.adr.show2

 

Versiunea 1/ 2023