Returnarea produselor


Reclamatii sau returnare produse:

Pentru reclamtii sau retururi va stam la dispozitie dupa urmatorul orar:

luni - vineri: 09:00-17:00 

email : soffiplanet@yahoo.com

Retururile va rugam sa ne trimiteti la urmatoarea adresa: Oradea,Bihor, Str. Cele Trei Crişuri nr. 2.

Este nevoie sa ne anuntati inainte de intentia de retur,prin telefon sau email.

Va multumim anticipat!

 

Conform legislaţiei din România, puteţi să returnaţi produsele cumpărate pe soffiplanet.ro în termen de 14 zile de la cumpărarea lor.

Legislaţia în vigoare se aplică persoanelor fizice.

Aşadar, dumneavoastră, consumatorul, aveţi dreptul de a denunţa unilateral contractul la distanţă, în termen de 14 zile lucrătoare, fără penalităţi şi fără invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cădea în sarcina dumneavoastră, a consumatorului, sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.

Cu alte cuvinte, dacă doriţi să renunţaţi la un produs, trebuie să ne trimiteţi o înştiintare prin e-mail sau fax prin care renunţaţi la produs.

Renunţarea la un produs se poate face doar dacă aţi achiziţionat produsul prin curier.

Produsul returnat nu trebuie să fie deteriorat, să nu conţină urme de utilizare, să fie returnat în ambalajul său original cu toate accesoriile şi etichetele intacte şi să aibă asupra sa toate documentele însoţitoare cu care a fost expediat de soffiplanet.ro.

Avem dreptul să refuzăm coletul returnat în cazul în care produsul nu este ambalat corespunzător, astfel încât ambalajul original să nu sufere deteriorări. Prin urmare, ambalajul original al produsului trebuie pus într-un alt ambalaj, care să-l protejeze la transport. (Noi nu putem vinde produsul returnat nici ca resigilat în cazul în care ambalajul a suferit deteriorări.)

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de către client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face în termen de 30 de zile de la retur.

Costurile de returnare intră în sarcina clientului, iar returnarea se va face folosind acelaşi serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea.

În cazul în care clientul returnează un produs sau mai multe produse din motive personale (de exemplu, pentru că nu îi place nuanţa), şi nu din vina noastră, el va trebui să plătească cheltuiala de transport care se stabileşte în funcţie de câte kilograme are coletul care urmează să fie returnat. De asemenea, dacă el a comandat în valoare de minim 300 RON de la noi, şi astfel nu a trebuit să plătească pentru livrarea coletului, el va trebui să plătească şi taxa de livrare iniţială, care a fost suportată de noi, fiindcă returnarea nu se face din vina noastră. Cheltuiala aceasta, de asemenea, se stabileşte în funcţie de câte kilograme a avut coletul trimis de noi. Excepţie este cazul în care produsul sau produsele din colet care nu se returnează au o valoare de minim 300 RON, în acest caz, clientul nu trebuie să plătească taxa iniţială suportată de noi, ci doar taxa de returnare în funcţie de câte kilograme are coletul care urmează să fie returnat.

Dacă produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare şi nu poate fi vândut ca şi produs nou, ne rezervăm dreptul de a percepe o taxă pentru a acoperi diferenţa de preţ dintre un produs nou şi un produs deja utilizat sau, în cazul în care este într-o stare ce nu ne permite recomercializarea lui, ne rezervăm dreptul de a refuza produsul.

Toate aceste clauze şi condiţii sunt prevăzute în:

Ordonanţa nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanţă,

Legea nr. 51 din 21/01/2003 pentru aprobarea Ordonanţei Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanţă.

Pentru orice detalii sau neclarităţi privind returnarea produselor, vă rugăm să ne contactaţi prin e-mail sau la unul din numerele de telefon afişate pe soffiplanet.ro.