(0 produse) - 0,00 RON

Nu aveți produse în coșul de cumpărături.

Informaţii utile


Prima dată pe site-ul nostru?

Pentru a putea folosi cât mai uşor site-ul nostru, vă recomandăm să vă înregistraţi un cont.

Înregistrarea nu durează mai mult de un minut şi astfel veţi avea acces complet la toate paginile site-ului nostru şi la toate facilităţile de care beneficiază utilizatorii înregistraţi:

  • Vă bucuraţi de ofertele speciale ce însoţesc produsele noastre

  • Verificarea în timp real a stocului având două modalităţi: trimiteţi un e-mail pe adresa vanzari@soffiplanet.ro sau sunaţi la nr. tel.: 0756.020.657 şi aşteptaţi confirmarea din partea colegelor noastre de la vânzări.

  • Acces permanent la coşul de cumpărături

  • Istoricul comenzilor dumneavoastră şi urmărirea stadiului acestora.

Comunicări comerciale electronice

Soffiplanet.ro va desfăşura periodic promoţii şi concursuri.

Soffiplanet.ro va stabili regulamentul şi condiţiile de participare.

Toţi clienţii noştri vor fi anunţaţi prin e-mail despre acestea, prin newsletter (buletine informative). Orice promoţie se va face în limita unui stoc disponibil şi va putea fi întreruptă sau anulată în orice moment, fără anunţare prealabilă.


Cum cumpăr?

Pentru a vă uşura cât mai mult procesul de cumpărare, magazinul online soffiplanet.ro vă pune la dispoziţie un sistem uşor şi mai multe variante de cumpărare pentru ca dumneavoastră să economisiţi timp şi bani găsind produsele pentru întreaga familie.


1. Cumpără online

Alegeţi produsele în funcţie de preferinţe – Cărucior, Jucării, navigând categoriile site-ului nostru. După ce aţi ales un produs, apăsaţi pe Adaugă în coş pentru a fi introdus în coşul dumneavoastră de cumpărături.

Fiţi atenţi să bifaţi culoarea, mărimea sau cantitatea dorită, acolo unde este cazul. Tot aici puteţi să vizualizaţi chenarul de comandă, să îl actualizaţi sau să îl anulaţi. Dacă aveţi cont pe site-ul nostru, vă autentificaţi prin nume şi parolă, dacă nu, sunteţi la doar câţiva paşi simpli pentru a vă înregistra. Puteţi să vă continuaţi cumpărarea urmând ca, ulterior, să o finalizaţi.

    Adăugarea în coş:

  • Adăugarea produselor în coş se face prin apăsarea butonului Adaugă în coş, care se regăseşte în orice pagină în câmpul de afişare a produselor.
  • După alegerea unui produs în coş, se poate continua cumpărăturile apăsând butonul cu acelaşi nume: Continuă cumpărăturile.
  • Pe măsură ce se adaugă un produs în coş, se va afişa lista cu produsele, cantitatea şi suma de plată.
  • În această etapă se poate modifica cantitatea pentru unul sau mai multe produse, şi astfel se recalculează preţul şi suma totală.
  • Dacă nu aveţi un cont personal, se poate crea unul. Acest cont se va folosi la următoarele comenzi, şi astfel nu trebuie din nou completate toate câmpurile cerute.
  • Va fi mai uşoară şi mai simplă monitorizarea tuturor comenzilor.

   Finalizarea comenzii:

  • Iniţierea comenzii vă va duce la pagina de comandă. Dacă sunteţi membru şi v-ati logat, veţi vedea că datele de facturare şi de livrare sunt deja completate, trebuie doar să le verificaţi (în cazul în care se modifică ceva).
  • Când sunteţi sigur că datele sunt corecte, apăsaţi butonul Finalizează comanda.
  • După trimiterea comenzii, veţi primi un e-mail de confirmare a comenzii, care constituie şi proforma comenzii dumneavoastră.
  • Comanda va fi procesată de echipa soffiplanet.ro şi veţi fi sunat de o persoană din partea noastră pentru confirmarea comenzii.
  • Foarte important: vă rugăm să menţionaţi un număr de telefon valabil, unde vă putem contacta!


2. Comanda prin e-mail

Comanda prin e-mail se face trimiţând toate datele necesare pe adresa de e-mail: vanzari@soffiplanet.ro: numele produselor, codul, culoarea, mărimea (atunci când e cazul), cantitatea, datele personale: nume, prenume, adresă de livrare completă (stradă, număr, bloc, scară, etaj, localitate, cod poştal), adresa de facturare, numărul de telefon, CNP-ul. Recomandăm comanda prin e-mail în cazul în care celelalte opţiuni nu vă sunt la îndemână.

Este tot o comandă online, însă comanda prin e-mail ocoleşte folosirea coşului de cumpărături. Puteţi să apelaţi la această metodă dacă vi se pare mai comod, dar dezavantajul este că nu veţi mai putea monitoriza ulterior traseul comenzii. Dacă totuşi optaţi pentru comanda prin e-mail, asiguraţi-vă că ne-aţi comunicat ce produse doriţi şi în ce cantităţi, datele de contact, adresele corecte de facturare şi de livrare şi modalitatea de plată. Noi vă contactăm telefonic pentru confirmarea informaţiilor şi ulterior vom procesa comanda.

Folosiţi pentru comenzi adresa de e-mail: vanzari@soffiplanet.ro.


3. Comanda telefonică

Puteţi să ne contactaţi telefonic pentru a ne spune ce produse doriţi să cumpăraţi, în ce cantitate şi în ce condiţii (livrare şi plată).

Orice comandă se poate realiza şi telefonic de luni până vineri, conform programului de lucru, între orele 9:00-18:00 şi sâmbăta, între orele 9:00-16:00. Dacă optaţi totuşi pentru comanda telefonică, ne puteţi găsi la numărul de telefon: +40 756020657.

Mod de  de lucru:

Clientul este contactat telefonic pentru confirmarea datelor de livrare şi a disponibilităţii produselor, după care va fi trimis formularul de comandă cu toate datele comenzii, şi va fi comunicată şi livrarea produselor alese.

Plata pentru produsele comandate şi contravaloarea transportului se achită ramburs la curierul rapid.


Cum plătesc?

Pentru comenzi mai mari de 300 RON, livrarea este GRATUITĂ!

Pentru comenzi ale căror valoare este sub 300 RON, clienţii vor achita o taxă de transport de 19 RON.

Momentan, plata se face numerar în momentul primirii produselor. Livrarea produselor se face prin curieratul rapid. Plate se va face în momentul recepţionării produselor. Încasarea banilor se va face de agentul care livrează produsele. Valoarea produselor este trimisă prin e-mail cu formularul de comandă şi este confirmată telefonic de agentul nostru de vânzări.


Cum primesc produsele?

  • În Oradea livrăm doar în anumite cazuri speciale şi numai produse de mobilier.

  • Toate produsele vor fi ambalate corespunzător în vederea menţinerii calităţii acestora, împreună cu documentaţiile necesare (factură, certificat de garanţie dacă este cazul, scrisoare de intenţie).

  • Termeni şi condiţii

    Articolul 1 – SCOPUL

    Termenii şi condiţiile generale de vânzare (în cele ce urmează TCGV) se vor aplica tuturor vânzărilor de bunuri şi servicii de către ANDORSA SRL, prin intermediul magazinului virtual www.soffiplanet.ro către cumpărător şi pot fi modificate numai cu acordul expres scris al ambelor părţi.
    În acest TCGV, următorii termeni vor însemna:
    "Cumpărător": persoană fizică, PFA, firmă, companie sau altă entitate juridică care emite o comandă.
    "Vânzător": societatea comercială SC Andorsa SRL, având sediul social în Oradea, strada Cardinal Iuliu Hossu nr. 30, număr registrul comerţului C.U.I. 15031358.
    "Bunuri şi servicii": orice produs, material şi/sau parte a acestora sau serviciu standard sau personalizat, inclusiv documentele şi serviciile menţionate în comandă sau privitoare în alt mod la acestea care urmează a fi furnizate de către vânzător cumpărătorului.
    "Comandă": un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între vânzător şi cumpărător prin care vânzătorul este de acord să livreze bunurile şi serviciile şi cumpărătorul este de acord să primească aceste bunuri şi servicii şi să facă plată acestora.
    "Contract": o comandă confirmată de către vânzător.
    "Drepturi de proprietate intelectuală" (în cele ce urmează DPI): toate drepturile imateriale cum ar fi know-how, dreptul de autor şi drepturi în natură de autor, drepturile de bază de date, drepturi de proiectare, drepturi de model, mărci înregistrate şi înregistrări ale numelor de domenii pentru oricare din cele de mai sus.
    "Specificaţii": toate specificaţiile şi/sau descrierile bunurilor şi serviciilor aşa cum sunt precizate în comandă.

    Articolul 2 - DOCUMENTE CONTRACTUALE

    Prin lansarea unei comenzi electronice sau telefonice pe site-ul anterior menţionat, cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care vânzătorul îşi derulează operaţiunile.
    Comanda va fi compusă din următoarele documente, în ordinea importanţei:

    1) Comanda (împreună cu menţiunile clare asupra datelor de livrare şi facturare) şi conditiile sale specifice
    2) Specificaţiile cumpărătorului (acolo unde este cazul)
    3) TCGV

    Dacă vânzătorul confirmă comanda, acest lucru va implica o acceptare completă a termenilor comenzii. Acceptarea comenzii de către vânzător se consideră finalizată atunci când există o confirmare verbală (telefonică) sau electronică (e-mail) din partea vânzătorului către cumpărător, fără a necesita o confirmare de primire din partea acestuia. Vânzătorul nu consideră în nici un moment o comandă neconfirmată ca având valoarea unui contract.

    Articolul 3 - VALABILITATE

    Prezentul contract intră în vigoare la confirmarea comenzii de către vânzător. Confirmarea se face telefonic sau electronic (e-mail). Termenii şi condiţiile generale de vânzare vor sta la baza contractului astfel încheiat, în completarea acestora fiind certificatul de garanţie emis de către vânzător sau un furnizor al acestuia.

    Articolul 4 - EXTINDEREA OBLIGAŢIILOR VÂNZĂTORULUI

    4.1 Vânzătorul îşi va utiliza cunoştintele sale profesionale şi tehnice pentru a atinge rezultatul stipulat în comandă şi va livra bunurile şi serviciile care îndeplinesc cerinţele, nevoile şi specificaţiile cumpărătorului;
    4.2 Informaţiile prezentate pe site-ul vânzătorului au caracter informativ şi pot fi modificate de către vânzător, fără o anunţare prealabilă. De asemenea, din considerente legate de spaţiu şi coerenţa structurii informaţiei, descrierile produselor pot fi incomplete, însă vânzătorul face eforturi de a prezenta informaţiile cele mai relevante, pentru ca produsul să fie utilizat în parametrii pentru care a fost achiziţionat;
    4.3 Comunicarea cu magazinul - se poate face prin interacţiunea cu acesta, postarea opiniilor vizavi de produse sau comunicarea prin adresele menţionate la rubrica "contact". Vor fi excluse din site sau ignorate, păreri sau adresări ce conţin injurii sau un limbaj neadecvat. Vânzătorul are libertatea de a gestiona informaţiile primite, fără a fi nevoit să aducă justificări pentru aceasta.

    Articolul 5 -GESTIONAREA ŞI SUBCONTRACTAREA

    Vânzătorul poate cesiona şi/sau subcontracta o terţă parte pentru servicii ce ţin de onorarea comenzii, cu informarea cumpărătorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vânzătorul va fi întotdeauna responsabil faţă de cumpărător pentru toate obligaţiile contractuale.

    Articolul 6 - DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ ŞI INDUSTRIALĂ (DPI)

    Cumpărătorul înţelege dreptul de proprietate intelectuală, nu va dezvălui unei terţe părţi şi nu va face public (pe internet sau prin media) nici una dintre informările primite de la vânzător.
    De asemenea, numele site-ului, precum şi insemnele grafice, sunt mărci înregistrate în proprietatea SC ANDORSA SRL şi nu pot fi preluate, copiate sau folosite, fără acordul scris al proprietarului.

    Articolul 7 - CONFIDENŢIABILITATE - PUBLICITATE

    Toate planurile, documentele şi informaţiile de orice natură furnizate de către cumpărător vânzătorului, incluzând fără a limita comanda, vor rămâne în proprietatea vânzătorului. Ele pot fi utilizate numai pentru executarea contractului şi pot fi făcute cunoscute numai cu consimţământul scris al vânzătorului şi după obţinerea unui angajament de confidenţiabilitate din partea celui care le primeşte.
    Nici o declaraţie publică, promovare, comunicat de presă sau orice alt mod de dezvăluire către terţe părţi nu va fi făcută de cumpărător cu privire la comandă fără consimţământul prealabil scris al vânzătorului.

    Articolul 8 - TERMENE PENALITĂŢI

    În cazul în care nu pot fi respectate termenele de livrare şi/sau pornire a comenzii, vânzătorul este obligat să anunţe cumpărătorul în legătură cu termenul estimat de finalizare a livrării. Cumpărătorul va avea dreptul să revendice daune suplimentare de la vânzător, când este permis de lege, în cazul neîndeplinirii totale sau parţiale din partea vânzătorului a executării contractului în conformitate cu termenele stabilite.
    În cazul în care cumpărătorul întârzie din vina sa cu plata mărfurilor în termenul prevăzut în factura emisă de vânzător, este obligat la plata unei penalităţi de 0,5% pe zi din suma datorată.
    În cazul în care vânzătorul primeşte informaţii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, se va stabili un nou termen de onorare a comenzii, acesta încadrându-se în termen de 3 zile lucrătoare.

    Articolul 9 - FACTURARE - PLĂŢI

    Preţul, modalitatea de plată şi termenul de plată sunt specificate în comandă. Vânzătorul va emite către cumpărător o factură pentru bunurile şi serviciile livrate, obligaţia cumpărătorului fiind să furnizeze toate informaţiile necesare emiterii facturii conform cu legislaţia în vigoare.

    Articolul 10 - RISCURI ŞI RESPONSABILITĂŢI

    10.1 Livrare
    Vânzătorul se obligă să expedieze bunurile şi serviciile în sistem door-to-door către cumpărător.
    10.2 Transport - Ambalare
    În afară de cazul în care este agreat de vânzător şi cumpărător diferit, vânzătorul se descarcă de riscurile şi responsabilităţile asociate cu bunurile şi serviciile în momentul predării acestora către societăţile de curierat intern şi posta cu care vânzătorul colaborează sau către reprezentantul cumpărătorului.
    Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzătoare a bunurilor şi va asigura transmiterea documentelor însoţitoare.
    Vânzătorul va efectua livrarea bunurilor pe teritoriul României.

    Articolul 11 - ACCEPTARE

    Acceptarea va fi făcută atunci când bunurile şi serviciile sunt conforme cu caracteristicile tehnice menţionate în comandă. În cazul în care cumpărătorul descoperă că produsele livrate sau serviciile furnizate nu sunt conforme specificaţiilor stabilite iniţial, atunci vânzătorul va aduce la conformitate produsele şi serviciile în termen maxim egal cu termenul de execuţie al comenzii, fără a imputa cumpărătorului eventuale costuri legate de aceste operaţiuni. De asemenea, vânzătorul va respecta prevederile Legii 51/2003 pentru aprobarea Ordonanţei Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanţă, ceea ce conferă cumpărătorului (numai în condiţiile actului normativ menţionat) dreptul ca în termen de 30 zile să denunţe unilateral contractul, urmând să primească în termen de 30 de zile de la denunţarea unilaterală în scris (document semnat de cumpărător şi transmis electronic sau prin poştă cu confirmare de primire) preţul contractului, condiţionat de returnarea bunurilor şi serviciilor. Totodată sunt stipulate urmatoarele: "Consumatorul nu poate denunţa unilateral contractele de furnizare a unor produse executate după specificaţiile cumpărătorului sau a unor produse distinct personalizate, precum şi a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate". Vânzătorul are dreptul ca atunci când consideră că acţiunile cumpărătorului au fost cu rea intenţie, să solicite daune interese către cumpărător, în condiţiile legislaţiei.

    Articolul 12 - MĂRFURI EXCEDENTARE

    Orice mărfuri livrate în exces faţă de cantitatea prevăzută în comandă pot fi refuzate de către cumpărător în termen de 7 zile calendaristice de la livrare.

    Articolul 13 - GARANŢII

    Garanţia se acordă conform prevederilor Legii 449/2003 precum şi a celorlalte acte normative incidente în materie: HG 457/2003 - republicată, HG 982/2007, fără a fi limitativ prevăzute.
    Termenul de garanţie decurge de la data emiterii facturii. Cumpărătorului i se garantează că în cazul defectării în condiţii normale de utilizare, pe durata perioadei de garanţie, produsul va fi reparat gratuit.
    Următoarele situaţii duc la scoaterea produselor din garanţie: intervenţii sau reparaţii executate de persoane neautorizate; nerespectarea de către cumpărător a condiţiilor de păstrare şi întreţinere.

    Articolul 14 - TRANSFERUL PROPRIETĂŢII

    Proprietatea asupra bunurilor şi serviciilor va fi transferată la momentul efectuării plăţii din partea cumpărătorului în locaţia indicată în comandă (înţelegând prin livrare - semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscală în cazul livrărilor efectuate de personalul vânzătorului). În cazul livrării prin curier, acesta nu este autorizat de către vânzător să permită cumpărătorului deschiderea coletelor înainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnării de livrare şi achitării eventualei contravalori a acestora. Vânzătorul nu poate fi făcut responsabil de conţinutul coletelor expediate decât dacă există un document încheiat de către cumpărător şi reprezentantul curierului care a efectuat livrarea.

    Articolul 15 - RESPECTAREA LEGILOR ŞI STANDARDELOR

    Vânzătorul va respecta toate legile, reglementările şi ordonanţele aplicabile la realizările sale contractuale, inclusiv fără limitare la fabricarea, manipularea, transportul, depozitarea, ambalarea sau livrarea bunurilor şi serviciilor, şi aplicabile la sănătate, securitate, mediu.

    Articolul 16 - RĂSPUNDERE

    Vânzătorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care cumpărătorul sau oricare terţă parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către vânzător a oricărei din obligaţiile sale conform comenzii şi pentru daune care rezultă din utilizarea bunurilor şi serviciilor după livrare şi în special pentru pierderea produselor.
    Vânzătorul va fi răspunzător în cazul în care sub-contractanţii şi/sau partenerii săi de orice fel implicaţi în executarea comenzii nu îndeplinesc oricare din obligaţiile contractuale.

    Articolul 17 - ÎNCĂLCARE - TERMINARE

    Dacă vânzatorul nu execută obligaţiile sale, inclusiv în perioada de garanţie, cumpărătorul va notifica vânzătorul asupra acestei neîndepliniri. Un plan de acţiune va fi validat între părţi în termen de 3 zile de la notificare.
    Cumpărătorul poate să anuleze o comandă prin e-mail, înainte ca aceasta să fi fost livrată. În caz contrar, comanda va face obiectul returnării bunurilor, menţionat pe site-ul vânzătorului.

    Articolul 18 - FORŢA MAJORĂ

    Nici una din părţi nu va fi răspunzatoare pentru neexecutarea obligaţiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forţă majoră. Forţa majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părţilor şi care nu poate fi evitat.

    Articolul 19 - LEGEA APLICABILĂ - JURISDICTIA

    Prezentul contract este supus legii române. Orice litigii născute din interpretarea şi executarea acestui contract se vor soluţiona pe cale amiabilă, iar în cazul în care nu se ajunge la un acord pe aceasta cale, se va apela la instanţele judecătoreşti competente de la sediul vânzătorului.

    Articolul 20 - PREVEDERI  DIVERSE

    Dacă una sau mai multe prevederi ale prezentelor TCGV sunt în conflict cu oricare cerinţă legal aplicabilă, anumite prevederi nu vor fi aplicate şi părţile se vor strădui împreună să convină asupra unor noi prevederi care să respecte spiritul prevederilor iniţiale.

    Părţile în contract vor fi considerate contractanţi independenţi si nici uneia din părţi nu i se acordă dreptul sau autoritatea de a asuma sau crea orice obligaţie pe seama sau în dauna celeilalte. Termenii şi condiţiile din acest contract înlocuiesc alte înţelegeri anterioare scrise sau verbale, dintre părţile amintite, referitoare la subiectul prezentului contract şi nu pot fi modificate sau schimbate decât prin întelegere scrisă semnată de ambele părti.