(0 produse) - 0,00 RON

Nu aveți produse în coșul de cumpărături.

Informaţii utile


Prima dată pe site-ul nostru?

Pentru a putea folosi cât mai uşor site-ul nostru, vă recomandăm să vă înregistraţi un cont.

Înregistrarea nu durează mai mult de un minut şi astfel veţi avea acces complet la toate paginile site-ului nostru şi la toate facilităţile de care beneficiază utilizatorii înregistraţi:

  • Vă bucuraţi de ofertele speciale ce însoţesc produsele noastre

  • Verificarea în timp real a stocului având două modalităţi: trimiteţi un e-mail pe adresa vanzari@soffiplanet.ro sau sunaţi la nr. tel.: 0756.020.657 şi aşteptaţi confirmarea din partea colegelor noastre de la vânzări.

  • Acces permanent la coşul de cumpărături

  • Istoricul comenzilor dumneavoastră şi urmărirea stadiului acestora.

Comunicări comerciale electronice

Soffiplanet.ro va desfăşura periodic promoţii şi concursuri.

Soffiplanet.ro va stabili regulamentul şi condiţiile de participare.

Toţi clienţii noştri vor fi anunţaţi prin e-mail despre acestea, prin newsletter (buletine informative). Orice promoţie se va face în limita unui stoc disponibil şi va putea fi întreruptă sau anulată în orice moment, fără anunţare prealabilă.


Cum cumpăr?

Pentru a vă uşura cât mai mult procesul de cumpărare, magazinul online soffiplanet.ro vă pune la dispoziţie un sistem uşor şi mai multe variante de cumpărare pentru ca dumneavoastră să economisiţi timp şi bani găsind produsele pentru întreaga familie.


1. Cumpără online

Alegeţi produsele în funcţie de preferinţe – Cărucior, Jucării, navigând categoriile site-ului nostru. După ce aţi ales un produs, apăsaţi pe Adaugă în coş pentru a fi introdus în coşul dumneavoastră de cumpărături.

Fiţi atenţi să bifaţi culoarea, mărimea sau cantitatea dorită, acolo unde este cazul. Tot aici puteţi să vizualizaţi chenarul de comandă, să îl actualizaţi sau să îl anulaţi. Dacă aveţi cont pe site-ul nostru, vă autentificaţi prin nume şi parolă, dacă nu, sunteţi la doar câţiva paşi simpli pentru a vă înregistra. Puteţi să vă continuaţi cumpărarea urmând ca, ulterior, să o finalizaţi.

    Adăugarea în coş:

  • Adăugarea produselor în coş se face prin apăsarea butonului Adaugă în coş, care se regăseşte în orice pagină în câmpul de afişare a produselor.
  • După alegerea unui produs în coş, se poate continua cumpărăturile apăsând butonul cu acelaşi nume: Continuă cumpărăturile.
  • Pe măsură ce se adaugă un produs în coş, se va afişa lista cu produsele, cantitatea şi suma de plată.
  • În această etapă se poate modifica cantitatea pentru unul sau mai multe produse, şi astfel se recalculează preţul şi suma totală.
  • Dacă nu aveţi un cont personal, se poate crea unul. Acest cont se va folosi la următoarele comenzi, şi astfel nu trebuie din nou completate toate câmpurile cerute.
  • Va fi mai uşoară şi mai simplă monitorizarea tuturor comenzilor.

   Finalizarea comenzii:

  • Iniţierea comenzii vă va duce la pagina de comandă. Dacă sunteţi membru şi v-ati logat, veţi vedea că datele de facturare şi de livrare sunt deja completate, trebuie doar să le verificaţi (în cazul în care se modifică ceva).
  • Când sunteţi sigur că datele sunt corecte, apăsaţi butonul Finalizează comanda.
  • După trimiterea comenzii, veţi primi un e-mail de confirmare a comenzii, care constituie şi proforma comenzii dumneavoastră.
  • Comanda va fi procesată de echipa soffiplanet.ro şi veţi fi sunat de o persoană din partea noastră pentru confirmarea comenzii.
  • Foarte important: vă rugăm să menţionaţi un număr de telefon valabil, unde vă putem contacta!


2. Comanda prin e-mail

Comanda prin e-mail se face trimiţând toate datele necesare pe adresa de e-mail: vanzari@soffiplanet.ro: numele produselor, codul, culoarea, mărimea (atunci când e cazul), cantitatea, datele personale: nume, prenume, adresă de livrare completă (stradă, număr, bloc, scară, etaj, localitate, cod poştal), adresa de facturare, numărul de telefon, CNP-ul. Recomandăm comanda prin e-mail în cazul în care celelalte opţiuni nu vă sunt la îndemână.

Este tot o comandă online, însă comanda prin e-mail ocoleşte folosirea coşului de cumpărături. Puteţi să apelaţi la această metodă dacă vi se pare mai comod, dar dezavantajul este că nu veţi mai putea monitoriza ulterior traseul comenzii. Dacă totuşi optaţi pentru comanda prin e-mail, asiguraţi-vă că ne-aţi comunicat ce produse doriţi şi în ce cantităţi, datele de contact, adresele corecte de facturare şi de livrare şi modalitatea de plată. Noi vă contactăm telefonic pentru confirmarea informaţiilor şi ulterior vom procesa comanda.

Folosiţi pentru comenzi adresa de e-mail: vanzari@soffiplanet.ro.


3. Comanda telefonică

Puteţi să ne contactaţi telefonic pentru a ne spune ce produse doriţi să cumpăraţi, în ce cantitate şi în ce condiţii (livrare şi plată).

Orice comandă se poate realiza şi telefonic de luni până vineri, conform programului de lucru, între orele 9:00-18:00 şi sâmbăta, între orele 9:00-16:00. Dacă optaţi totuşi pentru comanda telefonică, ne puteţi găsi la numărul de telefon: +40 756020657.

Mod de  de lucru:

Clientul este contactat telefonic pentru confirmarea datelor de livrare şi a disponibilităţii produselor, după care va fi trimis formularul de comandă cu toate datele comenzii, şi va fi comunicată şi livrarea produselor alese.

Plata pentru produsele comandate şi contravaloarea transportului se achită ramburs la curierul rapid.


Cum plătesc?

Pentru comenzi mai mari de 300 RON, livrarea este GRATUITĂ!

Pentru comenzi ale căror valoare este sub 300 RON, clienţii vor achita o taxă de transport de 19 RON.

Momentan, plata se face numerar în momentul primirii produselor. Livrarea produselor se face prin curieratul rapid. Plate se va face în momentul recepţionării produselor. Încasarea banilor se va face de agentul care livrează produsele. Valoarea produselor este trimisă prin e-mail cu formularul de comandă şi este confirmată telefonic de agentul nostru de vânzări.


Cum primesc produsele?

  • În Oradea livrăm doar în anumite cazuri speciale şi numai produse de mobilier.

  • Toate produsele vor fi ambalate corespunzător în vederea menţinerii calităţii acestora, împreună cu documentaţiile necesare (factură, certificat de garanţie dacă este cazul, scrisoare de intenţie).